کتاب صوتی پیامی از گذشته

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب صوتی پیامی از گذشته: کتاب «پیشگویی آسمانی», جلد اول ازمجموعه چهارجلدی «پیشگویی سلستین» (۱۹۹۳) است وداستان آن درباره ‌ی کتیبه‌ ای مربوط به قرن ششم پیش ازمیلاد است که به تازگی کشف شده است ومطالب خاص وشگفت‌ انگیزی درباره ‌ی «آگاهی» و «تعالی روح» عنوان می‌ کند.

متن کتاب در زمینه‌ی «هستی‌ شناسی», یکی ازجدیدترین وپیچیده‌ ترین علومی است که تاکنون پیدا شده وتجربه ‌ها و اندیشه ‌های فعلی را درباره ‌ی گرایش معنوی که درسیاره‌ ی ما درحال وقوع است, به ترتیب زمانی ثبت وفهرست می کند. این کتاب دربرگیرنده‌ ی اسراری است که درحال دگرگون کردنِ جهان است. این اثر, با توسل به تعالیم خردمندانه‌ ی یک دست ‌نوشته ‌ی پرویی, به شما می ‌آموزدکه ازهم ‌اکنون بین وقایع زندگی خود ارتباط برقرارکنید و این امکان را می ‌دهدتا رخ‌ دادهای آینده‌ی خود را ببینید!!


نام کتابنام کتاب: پیامی از گذشته


نویسنده

نویسنده: جیمز ردفیلد


مترجم

مترجم: ___ ___ ___ ___


گوینده

گوینده: ___ ___ ___ ___


لینک دانلود

لینک دانلود:
بخش اول: دانلود
بخش دوم: دانلود


فرمت فایل

فرمت فایل: MP3


مدت زمان پخش

مدت زمان پخش: این کتاب دارای دو بخش می باشد


حجم فایل

حجم فایل:

بخش اول: 59/06مگابایت
بخش دوم: 83/04مگابایت


منبع

منبع: ایران صدا

اینستاگرام کافئین بوکلی

کانال تلگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب صوتی توقف ناپذیر:

 «توقف‌ناپذیر» داستان زندگی شخصی وحرفه ‌ای ماریا شاراپووا, تنیسورمشهور روس است. ماریا درسال های۲۰۱۲ و ۲۰۰۵رتبه اول بین تنیس بازان زن دنیا را کسب کرد. اودرسال۲۰۰۸ با کنار زدن رقبایی مثل ژوستین انه و آنا ایوانوویچ قهرمان اولین گرند اسلم سال یعنی مسابقات آزاد استرالیا شد. اوجزو ده تنیس بازجهان است که توانسته هر ۴ گرند اسلم ویمبلدون۲۰۰۴, آزاد آمریکا۲۰۰۶, آزاد استرالیا ۲۰۰۸ و آزاد فرانسه ۲۰۱۲ فتح کندهمچنین اوبرای اولین بار در المپیک۲۰۱۲ شرکت کرد وبرنده مدال نقره شد.

گوش سپردن به این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب صوتی وزارت ترس

کتاب صوتی وزارت ترس

بخشی از کتاب صوتی وزارت ترس: وزارت ترس» رمانی مشهور از «گراهام گرین»، نویسنده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *