کتاب صوتی کوه های سفید

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب کوه های سفید: کوه های سفید بخشی از سه پایه ها می باشد که بر گرفته از چهارگانه جان کریستوفر است. این چهارگانه ها در سال های 1967 و 1968 به چاپ رسیده است و ژانر این کتاب ها علمی تخیلی می باشد. کوه های سفید نخستین کتاب کتاب از مجموعه سه پایه ها می باشد که برای اولین بار در سال 1967 منتشر شد.

ویل که در دهکده‌ای کوچک در انگلستان زندگی می‌کند. زندگی معمولی دارد و مانند هر نوجوان دیگری، منتظر است تا جشن کلاهک گذاری‌اش انجام شود. تا این که، دوستش جک نشانه‌هایی از بقایای یک تمدن باستانی را به او نشان می‌دهد که پیش از سه‌پایه‌ها وجود داشته‌است. جک اعتراف می‌کند که از کلاهک‌گذاری می‌ترسد. اما چند روز بعد، او نیز مانند همهٔ نوجوانان دیگر کلاهک‌گذاری می‌شود. پس از این ماجرا، جک تلاش می‌کند از ویل دور بماند چون به علت وجود کلاهک، ویل را برای اعتقاداتش خطرناک می‌داند. مدتی بعد، یک فرد ناشناس به نام ازماندیاس، ویل را از وجود یک پایگاه مبارزه با سه‌پایه‌ها باخبر می‌کند که در کوه‌های سفید قرار دارد. این اتفاقات باعث می‌شود، ویل به همراه پسر عمویش هنری، از دهکده، به سمت کوه‌های سفید فرار کند. آن‌ها در این راه، با پسر دیگری به نام بینپل مواجه می‌شوند که علاقهٔ زیادی به استفاده از وسایل باستانی دارد.

نام کتابنام کتاب: کوه های سفید

نویسنده

نویسنده: جان کریستوفر

مترجم

مترجم: ___ ___ ___ ___

گوینده

گوینده: بهراد رفیعی

لینک دانلود

لینک دانلود:
بخش اول: دانلود
بخش دوم: دانلود

فرمت فایل

فرمت فایل: MP3

مدت زمان پخش

مدت زمان پخش: این کتاب دارای دو بخش می باشد

حجم فایل

حجم فایل:
بخش اول: 63/04مگابایت
بخش دوم: 93/02مگابایت

منبع

منبع: ایران صدا

اینستاگرام کافئین بوکلی

کانال تلگرام کافئین بوکلی

بحشی از کتاب صوتی مرگ راجر آکرو:

ووئجنایت در یک روستای دور افتاده انگلیسی و در محیطی نیمه اشرافی رخ می‌دهد. راجر آکروید در اتاق کارش به قتل می‌رسد و نویسنده، بنابر سنت متداول «عصر طلایی»، نقشه منزل را در اختیار خوانندگان می‌گذارد، پرسوناژهای رایج رمان کلاسیک معمایی هم همگی حضور دارند، از سرپیشخدمت عصا قورت داده و مقرراتی (که رفتارش مشکوک است، ولی خواننده به او سوء ظن نمی‌برد) گرفته تا مستخدم‌ها و آشپز و سرآشپز و سایر خدمه که جزو ملزومات این گونه آثارند.

گوش‌ سپردن به این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب صوتی وزارت ترس

کتاب صوتی وزارت ترس

بخشی از کتاب صوتی وزارت ترس: وزارت ترس» رمانی مشهور از «گراهام گرین»، نویسنده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *