کتاب موهای زائد

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب موهای زائد: حتماً شما نیز در میان اطرافیانتان با خانم‌هائی که در صورتشان موهای ضخیم و سیاه رنگ وجود دارد، رو به رو شده‎اید. اصلاً شاید خود شما یکی از کسانی باشید که با این مشکل مواجه هستند. اگر این طور است باید به اطلاعتان برسانم که شما تنها نیستید، چون خانم‌های زیادی وجود دارند که با این مشکل مواجهند و تعداد آنها به‌طور شگفت انگیزی رو به افزایش است.

اکثر خانم‌هائی که با این مشکل مواجهند، چون از ظاهرشان ناراضی هستند، قبل از اینکه علت اصلی ایجاد این وضعیت را پیدا کنند، به انواع و اقسام داروها و روش‌های درمانی دردناک و غیر دردناک متوسل می‌شوند. اما چون در بسیاری از موارد علت اصلی برطرف نشده، پس از مدت کوتاهی همه چیز به حالت اول باز می‌گردد.

نام کتاب

نام کتاب: موهای زائد

نویسنده

نویسنده: ___ ___ ___ ___

تعداد صفحات

تعداد صفحات: 5 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 931 کیلوبایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب صوت درمانی:

هر سلول هر بافت و هر عضو موجود در بدن انسان فرکانس ارتعاشی خاص دارد و با به کارگیری امواج صوتی خاص تأثیر می‌گیرد، تعدیل می‌یابد و یا تغییر می‌کند. هر ماده‌ای یکسره تا اساسی‌ترین ذرات بنیادی خود، که آن‌ها را ذرات زیر میکروسکوبی و زیر اتمی می‌نامند، در حالت ارتعاش و نوسان دایمی است. فرآیند زندگی فعال در سلول این است که میدان‌های انرژی منظمی را تولید کنند ولی وقتی سلول به عللی بیمار می‌شود نوعی آشفتگی در این کار پدید می‌آید.

مطالعه‌ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب بهداشت خانواده

کتاب بهداشت خانواده

بخشی از کتاب بهداشت خانواده: خانواده اصلی‏‌ترین رکن جامعه بشری است و دوام و بقای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *