ناگفته ها را بشنویم

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب ناگفته ها را بشنویم: درهردیدارشما قبل از اینکه سخنی بگویید یا حرفی بشنوید رفتار وحالات طرف مقابل رو می بینید. هنگامی که در یک جمع برای  اولین بارفردی را ملاقات می کنیم درباره دوستی یا دشمنی آن ها یا احتمال صمیمی شدن با آن ها را از روی آنچه می بینیم قضاوت می کنیم. امروزه بیشترمحقیقان این حوزه براین امرتوافق نظردارند که واژه ها وکلمات عمدتاً برای انتقال اطلاعات هستند درحالیکه زبان بدن برای ارائه نگرش های شخصی است که دربرخی مواورد نیز از آن به عنوان جانشین پیام های شفاهی استفاده می شود.

به عنوان مثال یک زن می تواند با نفوذنگاهش نگاهی به مرد بیاندازدکه او را قبض روح کند؟؟ شخص ماهر با گوش دادن به صدای افراد بایدبتواندتشخیص دهدکه اوچه حرکتی می خواهد انجام دهد وحتی با مشاهده حرکات شخص, زبانی که می خواهد با آن صحبت کند را پیش بینی نماید.


نام کتاب

نام کتاب: ناگفته ها را بشنویم

نویسنده

نویسنده: محمّد شعیبی

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 141 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 15/2مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب 30 اصل برای اعتماد به نفس بالا:

خودباوری یا اعتماد به نفس یکی ازشرایط روحی است که شخص در آن بخاطرتجربه‌ های قبلی, به توانایی‌ ها و استعدادهای خود درموفقیت انجام کارها بطورموفقیت‌ آمیز اعتماد و باوردارد. خصوصیت دارا بودن اعتمادِ به خویشتن نقش حیاتی درتوسعه وپیشرفت وموفقیت‌ های یک فرد ایفا می‌ کند. پژوهشگران دریافتندکه برخلاف آنچه تصورمی‌ شود, اعتمادبه نفس کودکان تا سن پنج سالگی به‌ طور کامل شکل می‌ گیرد.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

 

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب جملات انگیزشی فوق العاده تاثیر گذار

کتاب جملات انگیزشی فوق العاده تاثیر گذار

بخشی از کتاب جملات انگیزشی فوق العاده تاثیر گذار: موفقیت حالت یا شرایط برآورده شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *