کتاب چگونه باطری روحمان را شاد کنیم

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب چگونه باطری روحمان را شاد کنیم: الان دیگه هرکسی یه گوشی موبایل داره از بچه 7 ساله بگیر تا پیرمرد 77 ساله!! بعضی وقتا یه جاهایی کارهای خیلی ضروری داری اما یهو میبینی گوشیت شارژ باطری نداره و هی پیغام Low battery میده!! شما این جور وقتا چیکار میکنید؟؟ خوب علاوه بر این که اعصابتون خورد میشه خودتون رو به نزدیک‌ترین پریز برق میرسونید و گوشیتون رو شاؤز میزنید! اما…

ما تو زندگیمون هم بعضی وقتا یه روزهایی یه جاهای حساسی یهو روحمون باطری خالی میکنه و کم میاره و پیغام Low battery میده!! این بار دیگه با پریز برق کارمون نمیشه چرا که روح شوهی نداره باید اصول شارژ کردن روح رو بلد باشیم و چقدر بد میشه این اصول رو بلد نباشیم. و از آنجایی که میگن انسان دارای دو بعد روح و جسم هست، اگر روحش شارژ باشه جسم هم خود به خود شارژ میشه. تو این کتاب میخوایم بگیم چطور باطری روحتون رو شارژ کنید.

نام کتاب

نام کتاب: چگونه باطری روحمان را شاد کنیم

نویسنده

نویسنده: سعید بهزادی

تعداد صفحات

تعداد صفحات: 13 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 1/32 مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب آشنایی با بیماری هپاتیت:

یقیناً آموزش بیان کننده فرصتی است که طی آن می‌توان امید داشت، مفاهیم علمی و بعضاً سنگین را در قالبی ساده و روان، جهت افزایش دانایی و سپس بکار گیری به مخاطبان منتقل نمود. ما نیز به‌عنوان دوستان و خدمتگزاران شما در مدیریت آموزش معاونت بهداشت و درمان، امیدواریم بتوانیم از این فرصت بنحو شایسته استفاده نمائیم و اعتقاد راسخ داریم که آموزش صحیح راهی است مفید و عملی که از طریق آن می‌توان بکارگیری اصول پیشگری از بیماریها را به مخاطبان منتقل نمود.

مطالعه‌ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب جملات انگیزشی فوق العاده تاثیر گذار

کتاب جملات انگیزشی فوق العاده تاثیر گذار

بخشی از کتاب جملات انگیزشی فوق العاده تاثیر گذار: موفقیت حالت یا شرایط برآورده شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *