سفری به دنیای شگفت انگیز علم

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب سفری به دنیای شگفت انگیز علم: این کتابچه شامل نکاتی جالب ازدنیای شگفت انگیزعلم است که با زبانی ساده نوشته شده است. مطالب این کتابچه درواقع, مباحثی جالب ازعلومی مثل فیزیک, شیمی, هندسه وزمین شناسی است که سعی شده با آوردن تصاویر زیبا, اندکی جنبه ی هنری نیزبه آن داده شود. هدف این کتابچه, ارائه ی فرمولها ومطالب درسی نیست؛ بلکه در آن سعی شده که گوشه ای از زیبایی ها وشگفتی های جهان آفرینش به تصویرکشیده شود.

درفصل اول این کتابچه, به بیان شگفتی های «اتم» پرداخته شده است. فصل دوم گردشی است در «فضا» که خواننده را با دنیای اسرارآمیزکهکشان ها وسیارات آشنا می کند. فصل سوم درباره ی «امواج» وتأثیرات جالب آنها بردنیای پیرامون ماست. فصل چهارم, ابتدا نگاهی داردبه هندسه وبه ویژه «بُعدچهارم» سپس واردنظریات فیزیکی مانند «فضا_زمان» و «نسبیت انیشتین» و… می شود.


نام کتاب: سفری به دنیای شگفت انگیز علم

نویسنده: ___ ___ ___ ___
تعداد صفحات: 95صفحه

نوع فایل: pdf

حجم فایل: 8/29مگابایت

لینک دانلود: دانلود

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب سینما:

سینما زمینه ورشته ای است که در آن با نگاره های (تصاویر) جنبنده همچون گونه ای هنریا گونه ای سرگرمی برخوردمی شود. به هرکدام ازنمایش های سینمایی یک فیلم سینمایی گفته می شود.
سینمای معناگرا سینمایی است که توجه به واقعیت های جاری زندگی بشری را, عطف به رموزباطنی آن موردنظرقرارمی دهد. به این معنی که سعی می کند از «صورت به معنا» و از «ظاهربه باطن» و از «ماده به جان» و از «شهود به غیب», راهیابی کند. و البته چون معنای هستی, روی داشتن به کامل است, از اینروسینما معناگرا, پرداختن به واقعیت رمزآلود هستی را با گرایش به کمال دنبال می کند.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب زلزله‌ های بزرگ جهانی و پیامدهای غیرقابل جبران آن

کتاب زلزله‌ های بزرگ جهانی و پیامدهای غیرقابل جبران آن

بخشی از کتاب زلزله‌ های بزرگ جهانی و پیامدهای غیرقابل جبران آن: باتوجه به پیشرفت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *