فیلم سینمایی مأموریت غیرممکن (پروتکل شبح)

امتیاز به این کتاب

نام فیلم: مأموریت غیرممکن (پروتکل شبح)
بازیگران: تام کروز، جرمی رنر، سایمون پگ، پائولا پاتون، لئا سیدو، ولادیمیر ماشکوف، مایکل نیکویست، سامولی آدلمن، آنیل کاپور، تام ویلکینسون، جاش هالووی، مشیل موناهن
نویسنده: آندره نمک
موسیقی: مایکل جاکینو
کارگردان: برد برد

درباره فیلم:
مأموریت غیرممکن (پروتکل شبح) فیلمی است آمریکایی در ژانر جاسوسی و چهارمین فیلم از سری فیلم‌های مأموریت غیرممکن که در این فیلم بازهم تام کروز در نقش ایتن هانت ظاهر می‌شود. پروتکل شبح اولین فیلم از سری مأموریت غیرممکن است که برای ساخت آن از دوربین‌های آی‌ مکس استفاده شده‌ است. پروتکل شبح در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۱۱ در آمریکای شمالی و برای کریسمس ۲۰۱۲ اکران شد و با واکنش مثبت در فروش مواجه شد. این فیلم در فروش بلیط سینماهای آمریکای شمالی و سایرنقاط جهان موفق‌تر از دیگر فیلم‌های مأموریت غیرممکن (مجموعه‌فیلم) بود. فیلم سینمایی مأموریت غیرممکن (پروتکل شبح)داستان فیلم:
به تازگی گروهی از تروریست‌ها با رهبری فردی به نام کرت هندریکس (مایکل نیکویست) در کاخ کرملین اقدام به خرابکاری کرده‌اندکه به نظر می‌رسید هدف آنها از انجام اینکار شعله‌ ورکردن آتش جنگ جهانی دیگری باشد. بعد از این اتفاق، نام سازمان IMF به عنوان مقصر این ماجرا اعلام می‌گردد و به همین جهت رئیس جمهور تصمیم می‌گیرد تا با اجرای (پیمان شبح) (از کار افتادن تمام ماهواره‌ها و سیستم‌هایی جاسوسی و اطلاعاتی) کلیه فعالیت‌های این سازمان را متوقف کند. هندریکس (مایکل نیکویست) سعی دارد با دست یافتن به کد سلاح‌های هسته‌ای روسیه و پرتاب موشک هسته‌ای به سوی آمریکا یک جنگ جهانی به راه بیندازد اما ایتن هانت تصمیم می‌گیرد برای پاک کردن این ننگ از سازمان موردحمایتش و جلوگیری از نقشه هندریکس، تیمی از خبره‌ترین مأمورها را در اطراف خود جمع کند تا بتواند در این عملیات موفق شود.

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

فیلم سینمایی ویل هانتینگ خوب

فیلم سینمایی ویل هانتینگ خوب

نام فیلم: ویل هانتینگ خوب بازیگران: مت دیمون، رابین ویلیامز، بن افلاک، مینی درایور، جرج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *