فیلم سینمایی ملاقات با خانواده رابینسون

امتیاز به این کتاب

نام فیلم: ملاقات با خانواده رابینسون
بازیگران: جردن فرای، وسلی سینگرمن، هارلند ویلیامز، تام کنی، استیون اندرسون، آنجلا باست، لوری متکالف، آدام وست، تام سلک، نیکول سالیوان
نویسنده: جون برنستین، مشیل اسپریتز، دون هال، ناتان گرنو، آئوریون ردسون، جو ماتئو، اسیتون اندرسون
موسیقی: دنی الفمن
کارگردان: استیون اندرسون

درباره فیلم:
ملاقات با رابینسون‌ها یا ملاقات با خانواده رابینسون یک پویانمایی محصول شرکت والت دیزنی است. این فیلم نامزد بهترین موسقی و بهترین داستان انمیشن در جشنواره Annie، نامزد بهترین صداگذاری انمیشن در جشنواره Artios، بهترین ساختار انیمیشن در جشنواره CFCA Award.

از روی این فیلم بازی برای پلت‌فرم‌های پلی استیشن۲، پلی استیشن۳، پلی استیشن همراه، ایکس باکس ۳۶۰، Wii، نینتندو گیم‌کیوب، نینتند و دی‌ اس و PC ساخته شده‌ است. فیلم سینمایی ملاقات با خانواده رابینسون

داستان فیلم:

لوییس رابینسون پسر ۱۲ ساله‌ای است که هنگام نوزادی توسط مادرش به پرورشگاه سپرده شد. این پسر با وجود گذشته‎ای که دارد، فوق‌العاده باهوش و دارای توانایی بالقوه اختراع کردن است. هنگامی که زن  و مردی برای دیدن او می‌آیند، لوییس با یک دستگاه ساندویچ ساز سعی می‌کند آنها را تحت تأثیر قراردهد ولی ناکام مانده و دچار افسردگی می‌شود. مسئول پرورشگاه که زنی مهربان است، به لوییس می‌گوید که مادر واقعی‌اش حتماً به او علاقه داشته ولی بدلیل مشکلاتش نتوانسته از لوییس نگهداری کند. همین هم باعث می‌شودکه رابینسون به فکر ساخت یک دستگاه خاطره‌ یاب بیفتد تا در گذشته مادرش را پیدا کند.

رابینسون سخت کار می‌کند و سرانجام دستگاه را می‌سازد و آن را در یک نمایشگاه اختراعات معرفی می‌کند. در آنجا پسری به نام ویلبر رابینسون سر رسیده وخود را پلیس زمان آینده معرفی کرده و ادعا می‌کند که ماشین زمانش توسط سرکلاه خان دزدیده شده. لوییس خاطره‌ یاب را روشن می‌کند ولی یک کلاه پرنده آن را خراب کرده و نمایشگاه به هم می‌ریزد. لوییس آنجا را با عصبانیت ترک می‌کند و همان دستگاه توسط مرد بلندقد موسوم به سر کلاه خان دزدیده می‌شود.

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

فیلم سینمایی ویل هانتینگ خوب

فیلم سینمایی ویل هانتینگ خوب

نام فیلم: ویل هانتینگ خوب بازیگران: مت دیمون، رابین ویلیامز، بن افلاک، مینی درایور، جرج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *