چهار سوق عشق

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب چهار سوق عشق: عاشورا, حماسه ای بی نظیر است که به ما درس آزادگی وشرافت می دهد, مردمی که با فرهنگ عاشورا انس گرفته اند, نور ایمان در دلشان روشن است وسعادت و رستگاری در انتظار آنان است. «هیأت های عزاداری» جلوه گاه عشق به امام حسین(ع) و یارانش می باشد ومی توان گفت که امروزه بزرگ ترین پایگاه دینی درجامعه اسلامی ما, همین هیأت ها می باشد.

در این کتاب ابتدا درباره «هیأت حضرت علی اصغر(ع) محلّه چهارسوق) سخن می گویم, این محلّه درشهرستان «آران و بیگدل» در استان اصفهان واقع شده است, سپس گوشه ای ازکرامات حضرت علی اصغر(ع) را بیان می کنم تا همگان با ارزش توسّل به شیرخواره کربلا بیشتر آشنا شوند.


نام کتاب

نام کتاب: چهار سوق عشق

نویسنده

نویسنده: مهدی خُدّامیان آرانی

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 77 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 3/97مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب تطهیر یهودا:

درحالی که برخی محافل مسیحیان صهیونیست در راستای نزدیک کردن مسیحیان وصهیونیست ها, برای تطهیر «یهودا». حوری خیانتکار حضرت عیسی(ع) ازکشف 1700ساله او خبرمی دهند, پاپ بندیک شانزدهم, رهبرمسیحیان جهان سعی دارد با تلاش های انجام شده برای احیای منفورترین چهره مسیحیت مقابله کند. وی پس ازکشف انجیل منسوب به یهودا, در اولین حضورش در «موعظه های شرقی» در سنت پترباسیلبا گفت که سیزدهمین حواری یک دروغگوی حریص بوده است. او حضرت عیسی(ع) را باقدرت وموفقیت تعویض کرد. برای او تنها قدرت وموفقیت مهم و واقعی بود وعشق برای او وجود نداشت.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب مذهب طالبان

کتاب مذهب طالبان

کتاب مذهب طالبان: نزدیک به دو دهه پیش حوزه جنوب غربی افغانستان شاهد پیدایش گروهی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *