بینایی با کرونا

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب بینایی با کرونا: این روزها به طورپیوسته تصاویری از شبکه «نشنال جیاگرافیک» در ذهن من مرورمی شود. آن قسمت هایی که شرایط آب وهوایی به شدت تغییرمی کند ودریاها و اقیانوس ها چنان متلاطم می شوندکه گویی رستاخیزفرارسیده است. این تلاطم با موج های بلند چند ده متری همراه است و این امواج باشدت زیاد بردل زمین کوبیده می شوند, مثل این که هزاران آهنگرهمزمان برسندان نعل می کوبند, امّا تنها این امواج نیست که اوضاع را نابسامان کرده است, مقارن با این پدیده سونامی, زمین لرزه است که در زیر آب ها اتفاق می افتد وگسل ها با جابه جایی خودغرش می کنند وخوراک خود را می بلعند.

در این جستاربرخی حیوانات با ترس فراوان و بعضی دیگر با چهره ای شجاع که ازحس درونی آن ها چیزی نمایان نیست ازتحولات طبیعت پناه می گیرند. سرانجام غوغای زمین به پایان می رسد. در این بازی طبیعت تعدادی ازحیوانات ازبین می روند و برخی باقی می مانند.


نام کتاب

نام کتاب: بینایی با کرونا

نویسنده

نویسنده: پوریا سیروس پور

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 11 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 5/37مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.tajeretavana.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب نکته های کوچک زندگی (بخش دوم):

زندگی, زیست یا حیات, به معنی فاصله میان تولد تا مرگ می باشد. هرموجود زنده, پس ازتولد, شروع به رشد وتکامل مغز وجسم می‌ کند و درنهایت, به واسطه, مرگ در روند زندگی, این روند, متوقف می‌ گردد.

دربرخی ادیان, زندگی پس ازمرگ نیزتعریف شده‌ است. زندگی را می‌ توان که از دیدگاه‌ های مادی ومعنوی, جدا نمود. البته هنوزبرخی ابهام‌ ها ونارسایی‌ ها در این زمینه وجود دارد, ازجمله در ویروس‌ ها که فقط از رشته دی‌ ان‌ ای تشکیل شده‌ اند و به تنهایی وبدون وجودسلول میزبان, علایم موجودات زنده را ندارند.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

 

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب جملات انگیزشی فوق العاده تاثیر گذار

کتاب جملات انگیزشی فوق العاده تاثیر گذار

بخشی از کتاب جملات انگیزشی فوق العاده تاثیر گذار: موفقیت حالت یا شرایط برآورده شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *