کتاب صوتی عارف قزوینی(بخش اول)

5/5 - (1 امتیاز)

بخشی از کتاب صوتی عارف قزوینی(بخش اول): عارف درسال۱۲۵۹ هجری خورشیدی درقزوین به دنیا آمد. پدرش «ملاهادی وکیل» بود.عارف صرف ونحوعربی وفارسی را درقزوین فراگرفت. خط شکسته ونستعلیق را بسیارخوب می ‌نوشت. موسیقی را نزد میرزا صادق خرازی فراگرفت. مدتی به اصرارپدر درپای منبر میرزا حسن واعظ, یکی از وعاظ قزوین, به نوحه‌خوانی پرداخت وعمامه می ‌بست؛ ولی پس ازمرگ پدرعمامه را برداشت وترک روضه ‌خوانی کرد.

عارف در ۱۷ سالگی به دختری به نام «خانم ‌بالا» علاقه پیدا کرد وپنهانی با او ازدواج کرد. (تصنیف دیدم صنمی را دروصف اوسرود) پس از اینکه خانواده دخترمطلع شدندفشارها زیادشد و عارف به ناچار به رشت رفت وپس ازبازگشت با وجود عشق بسیار, آن دختر را طلاق داد وتا آخر عمر ازدواج نکرد.


نام کتاب

نام کتاب: عارف قزوینی(بخش اول)


نویسنده

نویسنده: ابوالقاسم عارف قزوینی


گوینده

گوینده: ___ ___ ___ ___


لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود


فرمت فایل

فرمت فایل: MP3


مدت زمان پخش

مدت زمان پخش: 3دقیقه و4ثانیه


حجم فایل

حجم فایل: 1/47مگابایت


منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

اینستاگرام کافئین بوکلی

کانال تلگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب صوتی بنگاه آدم کشی:

کتاب «بنگاه آدمکشی» عجیب‌ ترین اثر «جک لندن» است که هم عنوان موضوعش توجه‌ برانگیز است وهم نگارشش با نوشته‌ های دیگر لندن تفاوت دارد. این‌ بارسخن ازبرف ودریا وقطب نیست؛ سخن ازمشکلاتی است که جامعه‌ ی معاصر با آن روبه‌ روست؛تروریسم…
این کتاب داستان ایوان دراگومیلوف رئیس یک سازمان آدمکشی است که بادریافت پول اقدام به کشتن افرادمختلف میکند, شخصی به نام وینتر هال به دنبال یافتن دراگومیلوف وکشتن وی است, ویینتر هال درملاقاتی که با دراگومیلوف داردبا دادن پول درخواست کشتن رئیس این سازمان را میکند. دراگومیلوف نیزبه سازمان دستورکشتن خودش را میدهد.

گوش سپردن به این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب صوتی وزارت ترس

کتاب صوتی وزارت ترس

بخشی از کتاب صوتی وزارت ترس: وزارت ترس» رمانی مشهور از «گراهام گرین»، نویسنده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *