کتاب متون نثر پیشرفته در ادبیات انگلیسی

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب متون نثر پیشرفته در ادبیات انگلیسی: آشنایی با ادبیات هر کشور یکی ازکار آمدترین راه‌های آشنایی با پیشینه فرهنگی، اجتماعی اقوام ساکن در آن مرز و بوم به شمار می‌آید. براین اساس گنجینه متون نثر با بازتاب سلایق ادبی این اقوام اهمیتی درخور توجه را به خود اختصاص داده است که مطالعه و بررسی آنها بویژه در سطوح دانشگاهی همواره مورد تأکید قرار داشته است.

در این کتاب چهار داستان نگاشته شده در سبک نثر ادبی از نویسنده معاصر آمریکایی ویلیام سیدنی پورتر، با نام ژورنالیستی “او.هنری”، موردبررسی قرار گرفته است. در این راستا و با هدف درک ساده‌تر نوشتارها علاوه‌بر معرفی مترادف‌های واژگان به‌کار رفته واژگانه کلیدی هر یک از متن‌ها در زبان فارسی معادل‌یابی شده‌اند.

نام کتاب

نام کتاب: متون نثر پیشرفته در ادبیات انگلیسی

نویسنده

نویسنده: ویلیام سیدنی

مترجممترجم: محمد آذروش

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 34 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 5/95 مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی ازئکتاب گرامر برای مکالمه زبان انگلیسی(بخش اول):

با پیشرفت سریع علم و تکنولوژی و از آنجا که در حال حاضر قسمت بسیار زادی از کتابها و نشریات علمی و مطالب روی اینترنت به زبان انگلیسی تهیه مشوند و باتوجه به نیاز غیر قابل انکار دانش آموزان، دانشجویان و محققین به زبان انگلیسی، یادگیری این زبان در بین زبانهای خارجی امری بدیهی و اجتنابب ناپذیر می‌باشد. حتی اگر یادگیری کامل این زبان غیرممکن باشد بسته به سطح نیاز، هرشخصی میتواند تا حد لازم آنرا یادبگیرد. به‌قول معروف، آب دریا را اگر نتوان کشید، هم بقدر تشنگی باید چشید.
مطالعه‌ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب راهنمای فارسی زبان انگلیسی

کتاب راهنمای فارسی زبان انگلیسی

بخشی از کتاب راهنمای فارسی زبان انگلیسی: کلمه‌ها به خودی خود معنی دارن اما معمولاً …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *