مقدمه برآموزش برنامه نویسی هوش مصنوعی

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب مقدمه برآموزش برنامه نویسی هوش مصنوعی: زبان ماشین که در اواخر دهه1940 بوجود آمد, در این زبان که تنها زبان قابل فهم برای کامپیوتر می باشد از ارقام صفر و یک به عنوان علایم اولیه استفاده می شود و ارقام صفر و یک درحقیقت الفبای این زبان محسوب می شوند وجهت ایجادکدهایی برای دستورالعمل ها بکارمی روند, به طوری که هردستورالعمل به صورت رشته ای از صفر و یک ها نوشته می شود.

زبان اسمبلی که در اوایل دهه1950 بوجودآمد, این زبان در واقع همان زبان ماشین است, بااین تفاوت که جهت ساده نمودن کار برنامه نویس, کدهای سمبلیکی به نام کد نیمانیک در اوایل سال های 1950 بوجودآمدکه در آن, ازحروف برای کدگذاری کدهای زبان ماشین استفاده شدکه این کدها در ریزپردازنده های مختلف با یکدیگر تفاوت دارند. این کدها توسط نرم افزارهای به خصوص بنام اسمبلر به زبان ماشین تبدیل می گردند تا قبال درک برای ماشین باشند.


نام کتاب

نام کتاب: مقدمه برآموزش برنامه نویسی هوش مصنوعی

نویسنده

نویسنده: محمّد شعیبی

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 80 صفحه
نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 7/9مگابایت
لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود
منبع

منبع: موسسه آموزشی تالیفی ارشدان

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب عینک گوگل:

گوگل گلس یک برنامه تحقیقاتی است که مربوط به تولید اولیه وساخت یک نمایشگر سربند واقعیت افزوده می باشد وتوسط شرکت گوگل پشتیبانی می‌ شود. اگرچه چنین نمایشگرهایی برای واقعیت افزوده, ایده جدیدی نیست, امّا توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.

پروژه عینک بخشی از آزمایشگاه ایکس گوگل در این شرکت می‌ باشدکه مانند خودروی بدون سرنشین, بر روی تکنولوژی های آینده کار می‌کنند. این پروژه در گوگل پلاس توسط بابک پرویز, استیو لی وسباستین ترون معرفی شد. این عینک, تجربه ای موفق برای گوگل نبود.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب آنچه یک متخصص SEO باید بداند از زبان پارتنر رسمی گوگل

کتاب آنچه یک متخصص SEO باید بداند از زبان پارتنر رسمی گوگل

بخشی از کتاب آنچه یک متخصص SEO باید بداند از زبان پارتنر رسمی گوگل: سئو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *