کتاب صوتی پاپیروس پونتیوس پلاتوس

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب صوتی پاپیروس پونتیوس پلاتوس: درکلیسا «پدر سن سباستین» ورود پنج مهمان جدید را به کشیش‌ ها اطلاع می ‌دهد و از آنها می ‌خواهدکه با فرمانده پلیس همکاری کنند. همچنین از رافائل می‌ خواهدکه با «پدر جان بیترتون» درباره ‌ی حضور «بازرس کرامپتون» در سن آن سلم صحبت کند؛ چراکه بنابرعقیده‌ ی بعضی‌ ها ازجمله «رافائل», کرامپتون با شهادت علیه پدرجان باعث شدکه دادگاه حکم به زندانی شدن اوبدهد. بنابراین پدر جان نمی ‌تواند حضورکرامپتون را در سن آن سلم تحمل کند.

ازطرف دیگر, کرامپتون با مهمان دیگربه نام «بازرس یاروت» هم مشکل دارد, چون یاروت همان کسی است که گزارش پرونده‌ ی قتل همسر اول کرامپتون را به دادگاه ارائه داده ودادگاه رأی به خودکشی داده است. پدر مارتین همان روز اول فرمانده برتون را به دیدن تابلوی رستاخیزمی ‌برد ودرکلیسا آخرین یادداشت‌ های مرگ «مارگارت مونرو» را به او می ‌دهد و ازفرمانده می ‌خواهددرموردمرگ مونرو بیشترتحقیق کند.


نام کتابنام کتاب: پاپیروس پونتیوس پلاتوس


نویسنده

نویسنده: دوروتی جیمز


مترجم

مترجم: ___ ___ ___ ___


گوینده

گوینده: ژاله علو


لینک دانلود

لینک دانلود:
بخش اول: دانلود
بخش دوم: دانلود


فرمت فایل

فرمت فایل: MP3


مدت زمان پخش

مدت زمان پخش: این کتاب دارای دو بخش می باشد


حجم فایل

حجم فایل:

بخش اول: 26/04مگابایت
بخش دوم: 85/03مگابایت


منبع

منبع: ایران صدا

اینستاگرام کافئین بوکلی

کانال تلگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب صوتی خردجال:

قضیه خَر دَجال یک قطعه نسبتاً کوتاه تمثیلی است که در اوائل دهه ۲۰ نوشته شده. قضیه مربوط به ظهور وسقوط رضاشاه است. درکشور خر درچمن یک گله گوسبند درخواب مرگ وجهل می‌ چرند. یکروز روباه دم بریده‌ ای ازکشورهای دوردست گذارش به سرزمین خردرچمن می‌ افتد وبه فراست درمی‌ یابد که زیرخاک آن کشور پر از گوهرشبچراغ است, ودر پی راهی برای تصاحب آنها برمی‌ آید. او یک دوالپای لندهور در سرطویله شغال‌ ها پیدا می‌ کند وهمراه با یک کفتار به او کمک می کند تا سرزمین را تصاحب کند.

گوش سپردن به این کتاب: دانلود

 

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب صوتی وزارت ترس

کتاب صوتی وزارت ترس

بخشی از کتاب صوتی وزارت ترس: وزارت ترس» رمانی مشهور از «گراهام گرین»، نویسنده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *