کتاب گرامر با روش های تئوری های زبانشناسی

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب گرامر با روش های تئوری های زبانشناسی: چرا نگارنده دست به نگارش چنین کتابی زده در حالیکه تاکنون کتابهای مختلف زیادی درباره گرامر زبان انگلیسی نوشته و به چاپ رسیده است و تقریباً تمام نیازهای زبان آموزان رابرآورده می‌کند.

کتابی را که پیش رویتان دارید سعی دارد گرامر را طوری توضیح دهد که نیازی به حفظ کردن ساختارهای مختلف زبان نباشد، بلکه با استفاده از چند اصل زبانشناسی، بتوان بیشتر ساختارهای زبان انگلیسی را یاد گرفت. یکی از ویژگی‌های زبان حرکت به سوی سادگی است. یعنی با مرور زمان، زبان به این سو پیش می‌رود که بتوان با استفاده ازحداقل کلمات مفهوم بیشتری را به دیگران انتقال داد.

نام کتاب

نام کتاب: گرامر با روش های تئوری های زبانشناسی

نویسنده

نویسنده: علی تک روستا

تعداد صفحات

تعداد صفحات: 221صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 11/7مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب دیکشنری 9000 واژه که باید دانست:

اصطلاح‌ها در زبان انگلیسی گروه‌هایی از واژه‌ها هستند که مجموعاً دارای درک و معنایی استثنائی و ویژه می‌باشند. مفهوم اصطلاح‌ها را نمی‌توان از معناکردن تک‌ تک لغات تشکیل‌ دهنده آنها حدس زد. اصطلاح‌های انگلیسی همانند اصطلاح‌های دیگر زبان‌ها کلمه‌ها، عبارت‌ها و بیان‌هایی هستند که به شکلی رایج در گفتگوهای روزمره انگلیسی‌ زبان‌ها استفاده می‌شوند. آنها اغلب استعاری بوده و به زبان، تنوع و روح می‌دهند. اصطلاح‌ها مربوط به بخش استعاری زبان بوده و با فرهنگ آن زبان عجین هستند. فعل‌های عبارتی نیز از دید معنایی و فهم به نحوی یک اصطلاح محسوب می‌شوند.

مطالعه‌ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب راهنمای فارسی زبان انگلیسی

کتاب راهنمای فارسی زبان انگلیسی

بخشی از کتاب راهنمای فارسی زبان انگلیسی: کلمه‌ها به خودی خود معنی دارن اما معمولاً …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *